Máme dlouholetou praxi v oboru, na trhu působíme již 30 let.
Neustálá přítomnost auditora a daňového poradce zajišťuje přístup k aktuálním a přesným informacím nejen nám, ale také Vám.
Náš tým se účastní pravidelných školení, a to proto aby byl neustále seznámen s rychle se měnícím legislativním prostředím.
Moderní postupy
Veškerá agenda je zpracována v moderním software PREMIER system.
Vytěžování faktur, import bankovních výpisů.
Zpracování měsíčních či kvartálních přiznání DPH.
Vyhotovení účetní závěrky.
Proces zpracování dokladů
Doklady nám můžete předávat elektronicky, a to kdykoli se Vám hodí. V případě, že preferujete osobní kontakt, můžete nám doklady přinést osobně do kanceláře.
Doklady zpracujeme a vyřešíme další s tím související povinnosti.
Vše zpracováváme tak, aby na konci roku bylo vše připraveno pro sestavení účetní závěrky a podání daňového přiznání.